• Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

© 2019 by  Kasia Żolik Robietofoto.pl 

INDYWIDUALNE WARSZTATY

STUDYJNEJ FOTOGRAFII DZIECIĘCEJ FINE ART

ŚWIATŁO STUDYJNE + ZASTANE (dzienne,nocne)

+

EDYCJA W ARC ORAZ ADOBE PS CC

Jednodniowe indywidualne warsztaty 1:1

Wprowadzenie, Pełna sesja + edycja + wizerunek fotografa i podstawowy marketing

Omówienie ekspozycji. ustawień aparatu oraz oświetlenia używanego w fotografii FINE ART

Omówienie kompozycji obrazu oraz kątów fotografowania

Przygotowanie do sesji, organizacja pracy

Przygotowanie oraz omówienie stylizacji do sesji

Omówienie potrzebnych akcesorium oraz wystroju studio

Omówienie wizerunku fotografa

Praca z oświetleniem studyjnym-błysk + światło zastane

Praca z modelem oraz modelami 

Pełna edycja ACR oraz photoshop  CC

Edycja b&w

Konsultacja, pytani i odpowiedzi 1:1 

Materiały pomocnicze : umowa i zgody zgodne z rodo, autorskie presety ACR oraz akcje PS ' CC

Certyfikat uczestnictwa  



WARSZTATY SKIEROWANE DO :

 Fotografów szukających pomocy w dziedzinie dziecięcej i młodzieżowej fotografii Fine Art

Dla osób chcących uchwycić piękno ponadczasowego i  malarskiego portretu

Posiadających  wiedzę z zakresu fotografii studyjnej ( praca z aparatem cyfrowym na ustawieniach manualnych)

Dla osób posiadających podstawowe umiejętności w zakresie pracy w ACR oraz Adobe Ps

Przeprowadzę Cię, przez pełną sesję , będziemy pracować z cudownymi modelami, dowiesz się jak kreować nastrój oraz piękne

 kadry wymagające jedynie delikatnej edycji.

CO ZE SOBĄ ZABRAĆ:

Lustrzanka cyfrowa oraz kompatybilny  (najlepiej skalibrowany z body)  obiektyw

Wskazane :  50 mm  lub 35 mm, lub 85 mm lub  24-70 mm  

Obiektywy jasne np 2.8 lub jaśniejsze

Naładowane baterie aparatu 

Karta lub karty  pamięci kompatybilna z posiadanym aparatem foto

Laptop graficzny z zainstalowanym Adobe PS'CC  oraz wtyczką CR 

Wygodne ubranie stosowane do sesji 

lub

Notatnik i długopis 

oraz 

Wygodne ubranie, stosowane do sesji 

 

PLAN DNIA 

Warsztaty trwają od godziny 10:00 do max 18:00 z przerwą na lunch

​10-14 Wprowadzenie i Sesja z min. dwoma modelami

14-17 Edycja.  Kolor i b&w.

17-18 Pytania i odpowiedzi ( praca z modelem, workflow, marketing itp)

 CENA:

Jednodniowe warsztaty Fine Art

2,200 zł

Przekażę Ci całą wiedzę jaką posiadam, potrzebną do komercyjnego wykonania sesji FIne Art.


 

Uczestnicy nie mogą wykorzystywać zdjęć wykonanych w warsztatach w celach komercyjnych.

Wykonane na Warsztatach fotografie, nie mogą być przesyłane do czasopism, wystaw ani konkursów. Zdjęcia nie mogą być używane do reklamowania sesji zdjęciowych, warsztatów lub produktów, a także na autorskiej stronie www

z wyłączeniem postów na facebook: na stronie prywatnej oraz firmowej, informujących o odbyciu warsztatów, lub dodawaniu zdjęcia na w/w portalu z informacją gdzie zostało wykonane ujęcie. 

Udostępniając na Facebook, wykonane w ramach warsztatów fotografie, jesteś zobowiązany poinformować odbiorców, iż wykonana fotografia została wykonana z pomocą mentora (prowadzącego) oraz opisać (oznaczyć)  modela, prowadzącego warsztaty oraz stylistów jeśli biorą udział. 

Photo (wykonane na warsztatach ROBIETOFOTOT.PL) :  ....................................
Model/Agency.....................................

MUA/Stylist:..........................

Assistant: Kasia Żolik ROBIETOFOTO.PL
Warsztaty prowadzone przez : Kasia Żolik ROBIETOFOTO.PL

Uczestnicy biorący udział w warsztatach deklarują, iż przez okres roku ( 12 miesięcy)  od daty warsztatów nie będą prowadzić własnych szkoleń / warsztatów oraz dzielić się wiedzą zdobytą na w/w warsztatach.

Jako uczestnik, Zgadzasz się również , iż możesz ponosić odpowiedzialność prawną, jeśli używasz jakichkolwiek obrazów w celach komercyjnych.
Zgadzasz się, że możesz zostać pociągnięty do odpowiedzialności prawnej, jeśli nie zastosujesz się do tych warunków.
Jako Katarzyna Żolik oraz KASIA ŻOLIK,  AUTORSKA FOTOGRAFIA ARTYSTYCZNA ROBIETOFOTO.PL  nie ponoszę odpowiedzialności za obrażenia ciała lub szkody materialne powstałe w wyniku zdarzeń w miejscu warsztatu.